Välkommen till min blogg

Hej jag heter Eva-Britt Lans är 40-talist och älskar handarbeten i olika former. 
Min största passion är vävning, men gillar även broderier, sömnad i olika material. Just nu även i fårskinn.

Förutom handarbetsintresset gillar jag och min man att tillbringa tid i naturen.
Vi har en stuga i Dalarna, där vi delar intresset för jakt. Det är där som jag "kläcker" mina idéer, som är grunden till mina alster.

Här på min blogg kommer jag att visa Er lite av mina verk.


Här är strax min vävbod klar uppe i Dalarna.


Våran pointerflicka Anna som ligger på ett av mina nya draperier......hmmm!


Fårskinnsväst som jag har sytt till en kund


Denna har jag precis tagit ur min vävstol här hemma i Gästrikland.

Detta alster kommer jag att ta med mig till en tjej som heter Anna som bor i Mora.
Hon jobbar med fårskinnssömnad, så där kommer jag nu att vidareutbilda mig inom detta område.
Så denna väv kommer att bli ett fäll-täcke när jag är klar med det.

Gå gärna in på Annas hemsida www.busgarden.se för att titta närmare på hennes verk.


Jag ser fram emot att få dela mitt intresse med Er.
Här kommer också massor av fina erbjudanden komma till Er.
Ta gärna kontakt med mig om Ni finner ngt av mina arbeten som intressanta.

Många kramar från mig

Eva-Britt


Kommentarer
Postat av: Gun-Mari

Hej Eva-Britt. Proffsigt som vanligt, du är superduktig, är nyfiken på skinnalstren som du nu har gjort.Kram min lilla kompis/ Gun-Mari

2010-09-27 @ 21:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0