Stockhom söndag morgon

Hej på er alla vänner, sitter vid frukostbordet och har precis ätit en god frukost.
Har varit tillsammans med mina barnbarn i 4 dagar här i Stockholm, vi har haft
underbara dagar, långa promenader i Hammarby Sjöstad tillsammans med lilla
Frank. Men idag måste jag åka hem igen till min kära make och min älskade
lilla pointerflicka Anna. Saknat er!!!!
Det är något alldeles extra att bara få tillbringa tid tillsammans med sina barnbarn.
Många kramisar från en stolt mormor och farmor.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej!

Roligt att du tittar in till mej ibland.

Varpen till gardinerna är svart bomullsvarp och inslag är silvergrått lingarn. Det blir inget över till mej, kanske ett litet prov. Jag ska väva ljusa gardiner till mej någon gång.

Ha det så gott.

Kram Birgitta

2012-02-19 @ 23:23:57
URL: http://birgittavavare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0